موضوعات داغ

عرضه 5 خودرو جدید در بورس کالا + جدول

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

با توجه به تجربه مثبت فروش و عرضه خودروها در بورس کالا به نظر می‌رسد که شرکت‌های بیشتری برای حضور و عرضه محصول در بورس کالا اشتیاق پیدا کرده اند.

بر اساس جدیدترین اخبار پنج شرکت خودروساز با محصولات خود برای حضور در بورس کالا اعلام آمادگی کرده و مورد پذیرش قرار گرفته اند. خودروهای پذیرش شده در بورس کالا در سگمنت‌های مختلف هستند و این موضوع نشان از علاقه شرکت‌های خودروساز به عرضه خودرو در بورس دارد.

شرکت فردا موتور با کراس‌اوور فردا SX5، شرکت مکث موتور از گروه صنعتی ماموت با خودرو پیکاپ کلوت، شرکت خودروسازان راین با هاچ‌بک جدید خودرو R3 ، شرکت آریا دیزل با کشنده C&C و گروه بهمن با جدیدترین محصول سدان خود یعنی ریسپکت پرایم برای حضور در بورس کالا مورد پذیرش قرارگرفته اند.

ظرفیت‌های قانونی بورس کالای ایران و استفاده از امکانات و تسهیلات قانونی اشتیاق شرکت ها به ویژه تولیدکنندگان خصوصی را بسیار بالا برده است.

در آخرین دور عرضه خودرو در بورس محصولاتی از شرکت ایران خودرو و شرکت آرین پارس موتور طی هفته‌ای که گذشت به فروش رسیدند. لاماری ایما کراس‌اوور، تارا در رنگ‌های مختلف و خانواده محصولات هایما S7 و هایما S5 از آخرین محصولات خودروی عرضه شده در بورس کالا بودند.

لیست خودروهای جدید پذیرش شده در بورس کالا

عرضه کننده کالای عرضه شده
فردا موتورز فردا  SX5
مکث موتور پیکاپ کلوت
خودروسازان راین خودرو  R3
 آریا دیزل کشنده C&C
بهمن موتور سدان ریسپکت

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/9/9
خدا خیرتون بده که اشاره کردید که " خودرو سازها اشتیاق فراوانی دارن به عرضه خودرو از طریق بورس کالا " و گرنه خریداران متضرر هیچ اشتیاقی به خرید خودرو از بورس ندارن بجز دلالان محترم .....