موضوعات داغ

دیگنیتی پرستیژ پرچمدار گروه بهمن به باغ کتاب تهران آمد + ویدیو و جدول مشخصات فنی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

پس حضور ریسپکت بهمن موتور در باغ کتاب تهران، حالا نوبت دومین محصول و پرچمدار کراس اوور‌های بهمن موتور یعنی دیگنیتی پرستیژ است که در محل این مجموعه در معرض دید علاقمندان قرار گیرد. کارشناسان گروه بهمن نیز در مدت نمایش این خودرو در باغ کتاب پاسخگوی علاقمندان خواهند بود.

دیگنیتی پرستیژ خودرو کراس اوور گروه بهمن از جدیدترین محصولات بازار خودرو کشور محسوب می‌شود. این خودرو با توان و مشخصات فنی بالاتر نسبت به نسخه پرایم توانسته نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

ویدیو حضور ریسپکت بهمن موتور در باغ کتاب تهران

این خودرو در واقع یک نسخه کامل تر از دیگنیتی پرایم است و از نظر ظاهری و فنی دارای تغییراتی است. دیگنیتی پرایم چند سالی است که وارد بازار شده است و با طراحی متفاوت خود، بین چینی های صفرکیلومتر توانست سهم بازار خوبی را بدست آورد. با این حال، مشکلاتی مانند پیشرانه ضعیف و گیربکس CVT همچنان برای دیگنیتی پرایم مطرح بودند و بهمن موتور قصد دارد با عرضه دیگنیتی پرستیژ، این مشکلات را تا حدی برطرف کند.

دیگنیتی پرستیژ با یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ مجهز شده است و می تواند تا 230 اسب بخار و 355 نیوتن متر را از طریق گیربکس 6 سرعته خودکار به چرخ های جلو منتقل کند. علاوه بر تغییر در بخش پیشرانه، دیگنیتی پرستیژ و پرایم تفاوت های دیگری نیز دارند؛ سپر جلو و عقب آنها کمی تغییر کرده و اسپرت تر شده اند. همچنین، برخی آپشن های داخلی دیگنیتی پرستیژ نیز با نسخه پرایم متفاوت است؛ به عنوان مثال، پشت آمپر این نسخه دیجیتالی شده و در حالی که پشت آمپر دیگنیتی پرایم آنالوگ است.

فضای داخلی دیگنیتی پرستیژ

جدول مشخصات فنی دیگنیتی پرستیژ

نام خودرو دیگنیتی پرستیژ
سال (طراحی) 2020
موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1967 سی سی
تنفس موتور توربوشارژ
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت 228 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 355 نیوتن متر در 2200 دور در دقیقه
جعبه دنده 6 سرعته خودکار
شتاب 0 تا 100 10.5 ثانیه
حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت
وزن 1800 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 4685 طول - 1865 عرض - 1645 ارتفاع
فاصله بین دو محور 2830 میلیمتر

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/2/18
سلام گویا اکثر متقاضیان تغییری نداشته،با این تفاسیر تولید سال ۱۴۰۳ایران خودرو فروخته شده